Wednesday, July 20, 2011

Alhamdulillah..............

Syukur ke hadrat Allah SWT , yang memakbulkan doaku yang tak putus2 untuk anak2 dan suami. Sangat2 rasa syahdu apabila orang tak sempurna seperti aku yang amal ibadatnya kurang kesempurnaan dan masih banyak perlu belajar tetapi tetap dimakbulkan doanya. Alhamdulillah.

Penyakit hydrocele anakku yg ke 2 tiada lagi, keadaan anak ku itu normal, alhamdulillah. Takkan ku berhenti berdoa untuk kesihatannya.

Suami ku yang berkerja berstatus sementara, sekarang sudah tetap dan telah pun mendapat semua kebajikan utk pekerja tetap. Alhamdulillah.

Akan ku terus berdoa kepadaMu, Ya Allah.

3 comments:

*** DEL *** said...

Alhamdulillah...tiap apa dugaan yg diberiNya telah knor hadapi dgn sabar. ini lah hadiah dr Allah...bila dah senang pn kena bersyukur juga...moga knor sekeluarga dirahmati Allah dan dimurahkan rezeki olehNya slu..amin

UmmiAbi said...

Syukur Alhamdulillah.. Heppy sgt3 dgr.. Allah tahu pe yang terbaik utk hamba2NYA.. Adik sntiasa pegang: " Jika kita DAPAT CEPAT apa yang kita nak ertinya ALLAH SAYANGKAN kita....kalau kita DAPAT LAMBAT apa yang kita nak ertinya ALLAH SEDANG MENGUJI kita....tapi kalau kita TAK DAPAT LANGSUNG apa yang kita nak ertinya ALLAH MENYEDIAKAN SESUATU YANG LEBIH BAIK untuk kita".. All da best for u n family..:)

Unknown said...

thanks...teruskan lah kita berdoa kepadaNya.