Wednesday, June 29, 2011

Gold Slimming Detox Foot Patch Brand Jun Gong


Tak sabarnya nak kuruskan badan dengan Gold Slimming Detox Foot Patch Jun Gong. Kemungkinan besar hari jumaat nie sampai. Nak share sikit fungsi foot patch nie. Detox & Slimming Foot Patch ini adalah dihasilkan berdasarkan pada produk Detox Foot Patch, tetapi ditambah dengan kandungan tambahan yang memberikan kesan tambahan iaitu slimming function. Dengan patch ini, pengguna bukan sahaja akan dapat membuang toksin di dalam badan, tetapi dapat menjadikan badan pemakai lebih anggun dengan adanya fungsi pelangsingan. Ini bermakna toksin dan lemak berlebihan akan dikeluarkan melalui penggunaan Detox & Slimming Foot Patch ini.

BAHAN-BAHAN :

FOR SLIMMING
1. BLACK HAW : help to digest
2. FOLIUM SENNAE : help healing constipation
3. RHEUM OFFICINALE BAILL: cooling blood, help removing internal moisture, help to digest
4. MANGNOLIA OFFICINALIS : help to digest, help healing constipation
5. SODIUM SULFATE, ANHYDROUS: help healing constipation
6. COPTIS CHINENSIS: help to digest, help healing constipation and detoxing

FOR DETOXING
1. wood vinegar n bamboo venigar = absorb,detoxing
2. chitin n chitsan = anit-aging, immune, repairing body system
3. tourmaline= blood circulation
4. vegetable fibre = help digestion
5. minus ion powder = blood circulation
6. dextrin = absorb liquid

Tanda-tanda seseorang itu BANYAK toksin :
• Kerap sakit kepala .• Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab. • Susah bangun tidur. • Bahagian keliling mata gelap. • Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan,celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit .• Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi. • Sinus. • Berat badan meningkat. • Kehadiran selulit. • Masalah jerawat dan banyak lagi.

FUNGSI-FUNGSI FOOT DETOX PATCH * Membuang toksin dlm badan, air berlebihan & cegah bau kaki * Membuatkan badan menjadi lebih bertenaga * Membuang angin dalam badan. * Mengurangkan allergic, sakit sendi, * Mengurangkan Sakit kepala, migrain atau tekanan kerja * Menormalkan tekanan dan aliran darah * Menguatkan sistem immune badan * Melegakan sakit tumit & tapak kaki * mengurangkan sembelit, Kembung perut * membantu masalah jerawat/resdung * Mengurangkan Diabetes, Kegemukan * Mengatasi masalah sukar tidur * Berpanjangan penggunaan ubat * Bekerja dengan bahan kimia seperti cat, larutan pembersih dl * Menyegarkan ketika bangun dari tidur * Mengurangkan sakit gout, sendi, juga untuk perokok * membantu dalam mempercepatkan proses penurunan berat badan.

tidak sesuai untuk ibu mengandung dan menyusukan anak.

No comments: